Sunday, October 11, 2009

Ukens kjøp..

Startet bra, men så det ble det mye stress så hadde null overskudd til å blogge, så jeg får ta en ukesamling..
På tirsdag, dro jeg til Sverige og alt jeg kjøpte var sprit.. Hehe, så jeg er klar for helgen som kommer.. Synes de miste der var så søt også måtte jeg herme etter bettan..


På torsdag måtte jeg slå ihjel en time på strømmen, og da gikk det litt cash..
Kjøpte Changling, døds bra film btw..
Vanter fra hm.. Kaldt på morgningene nå..
Og shampoo og balsam fra John Frieda, de var det tilbud på, på Cubus og da måtte jeg slå til, har hatt sååå lyst til å prøve de.. Kan huske tante kjøpte de på steen & strøm før 12 år siden..












Fredag gikk jeg litt banans igjen på Gina, så jeg kom ut med en vest, singlet og et skjørt..
Bare måtte ha det jeg..



SÅ KOMMER DET BESTE TIL SLUTT!!
Jeg har fått kjøpt meg
iPhone 3Gs hvit!
YES!!


Så nå venter jeg bare på at den skal komme!!

No comments:

Post a Comment