Friday, October 23, 2009

Sorry!

Jeg vet at jeg er dårlig på å blogge, men skal prøve å skjerpe meg enda en gang..
Jeg har jo blogga om hva jeg kjøpte på tirsdag, men jeg glemte å blogge om hva jeg fikk av mamma på mandag, når hun kom fra Praha..
Jeg fikk først Ed Hardy parfyme, som jeg har ønsket meg siden våres.. LUKTER SUPER GODT!!
Men når jeg kom hjem igjen, så fikk jeg en kjole også, (den til høyre) og synes den var døds fin! Så veldig glad for den!!
Men så på onsdag, så kom jeg hjem og da lå det en kjole til på romme mitt, (den til venstre) den var knall! Den passa så bra, og det var kjempe fint. For jeg skulle ut med klassen på torsdag. Så den ble lekker med svart lang tights! Fikk skyt!! :D

Så kom lørdagen, og mormor hadde 70årslaget sitt, så hadde jeg fått tante til å legge opp en sommer-kjole, men en time før vi skal dra så kommer mamma og gir meg enda en kjole, som hun kjøpte i høst men det var ikke hennes farge, så da fikk jeg den :D Og den var litt høytidlig, så jeg tok den.. (alenebilde)



For noen uker bestillte jeg meg Det Nye, siden jeg kom over et tilbud der det var 249,- for 8 utgaver, mini-rettetang, og Flat Iron Spray fra Sexy Hair, og den rettetanga var super bra!!

Ellers så kommer det til å bli litt shopping denne uka, for jeg skal skifte farge på badet..

Hadet!!

1 comment:

  1. Nydelige kjoler! Er det sterk lukt på Ed Hardy parfymen?

    Mvh Linn

    ReplyDelete