Thursday, October 1, 2009

Ikea :)

Nå får jeg begynne å blogge da! gØØØØØy!
I går så møtte jeg mamma på ikea, vi skal ha nytt spisestue, så da måtte jeg godkjenne den.. :D
Men da ble det litt andre til å..Som vanlig..Det er umulig å gå på ikea
uten å få med deg noe du ikke skal ha..Eller at du kommer tomhent siden de var utsolgt for det du skulle ha..Noe som er kjipt..
Så her er hva jeg fikk av mamma:

Poseholder, kjempesmart sånn at jeg kan holde styr på shooping-posene min.. Men jeg vet ikke hvor jeg skal sette den.. Men blir nok enten under pulten eller ved døra..

Så fikk jeg denne hylla, som jeg ikke aner hvor jeg skal ha.. Men den koster egentlig 250 eller no, og fikk den for 98,- ... Så et kupp!! Hehe..
Men enten så skal jeg sette den oppå Expedit hylla mi, sånn at jeg får et lite "trappe"system.. Eller så kan jeg sette den på høykant som nattbord, men der har jeg en annen tanke på hvordan jeg vil ha det.. Se videre..




Dette ønsker jeg meg:
Jeg liker egenlig ikke nattbord, særlig nå som jeg ikke har så stooort rom lenger,, så trenger jeg ikke å fylle opp gulvet, så jeg tenkt at hvis jeg tar fire sånne hyller ovenfor hverandre såå blir det som en liten bokhylle, bare mye luftigere.. Så de må jeg ha når ikea får de inn igjen..
Så var det noe mer jeg ønset meg, men det husker jeg ikke..

Ellers så ligger Ozzemann i senga til tanten sin, og koser seg som en konge. så jeg må bare legge ut dette bilde for å vise dere..:D

P.s. Jeg har ikke blogga for så ikke døm meg om det ikke er helt perfekt første gangene..

3 comments:

  1. Hey - super bra dette her da.
    Blir moro å se alt du bruker penger på da gitt.

    Øvelse gjør mester - så dette blir bare supert.

    Klem Tine

    ReplyDelete
  2. Så morro at du har begynt å blogge, Maud =D Har allerede satt deg på listen over hvem jeg skal lese.
    Dette blir kjempe bra =D

    Mvh Linn

    ReplyDelete
  3. Takkker takker.. Skal sette deg opp, sjæl jeg.. =D

    ReplyDelete