Saturday, October 31, 2009

Something new, something old!

Eller bare kjøpt for denne bloggens opprettelse..

Dette er min kjære QUBA SAILS jakke.. Jeg bare elsker den, fra første stund jeg så den. Så en sånn måtte jeg bare ha.. Men 5000 hadde jeg ikke råd til og de selger den ikke lenger heller på ferner jacobsen, så da er finn.no et fint sted.. Letingen varte lenge og rakk, for jeg lot noen gå, men så bestemte jeg meg for den neste som kom på markede skulle jeg kjøpe, og da kom denne dagen etter.. Og jeg prøve det å prute litt, men det var første mann til mølla allerede.. Og jeg var først.. hoho..
Den er varm når jeg vil at den skal være varm, osv..


Nå er vinteren her, og da er det byebye til tøysko i hvert fall.. :( Så da måtte jeg ha noen nye, og disse hadde jeg sååååå lyst på i fjor, men da var jeg nesten ikke ute av døra, så jeg så ikke vitsen..
Men i år, så blir det godt å ha noe varmt på bena når jeg skal skrape is i 20 minus.
De var dyre, 1599kr. hos DNA sko, men jeg viste at dem hadde de også i sverige, og mamma skulle dit, så mamma kjøpte de med meg for i går, for de kosta samme der, men med kurs også videre så sparte jeg 300.. Jeg hadde jo ikke dratt til sverige pga de, for da hadde spinninga gått opp i vinninga..


Jeg liker de veldig godt, og er veldig fornøyd!!!! :D

Men jeg prøvde noen andre også, og jeg er jo en fan av Ed Hardy og Christina Aguilera, og fikk sånn tilbud på mail, om vinterstøvler så da måtte jeg dra og se på de men det var ikke så at jeg fikk følelse "må bare ha de"..
(de hvite)


Hej! Ha en fin helg!

No comments:

Post a Comment