Thursday, October 15, 2009

Er det fredag alt i morgen??

Vel, denne uka har jeg kjøpt veldig lite, men brukt mye penger, så nå må jeg begynne å slutte å sløse.. 50kr her, og 50 der, det er 50kr 20 gang det, så er det en tusing.. Vel, på mandag traff jeg mari i byen.. KOS!! Og vi har som plan og finne lave, fine pensko.. Er ikke akkurat sesongen for det nå, men vi kunne jo prøve, vi fant noen, men var liksom ikke "må ha de".. Så jeg skal prøve å lage meg mine egne, og ta inspirasjon fra høyhelte.. Så jeg kjøpte glitterlim/maling og perler på panduro.. Men jeg fant et kjempe søte par som passer perfekt til skjørt og kjoler på sommeren, og kanskje jeg skal spare de til bryllup-sko, som Mari sa..
Etter vi hadde traska i 2-3 timer så var vi sultne, og da ble det en tur på Mamma Rosa. Når vi sitter der får mari lyst til å dra på kino, så jeg henger meg på. Vi dro på saga og så julia/julie, jeg digger Meryl Streep..
Så når jeg kom hjem bestillte jeg billetter til raske menn, gleder meg veldig til å gå på det med mari.. Fått ett nytt liv siden mari flytta til Oslo! <3



Men mens vi satt på kinoen kom traileren for "THIS IS IT", og da tenkte jeg at det er en grei ersatter for Tinemor og meg, som egentlig skulle se han live i London.. Søren Tine, teiting som dauva.. Hehe.. Og jeg har ikke sett Tine siden 4. des. Og det er leit, for det er verdens nydligste!! Og jeg var litt skeptisk for å få tak i billetter, siden den bare går i 2 uker.. Men før jeg fikk snudd meg, hadde søta bestillt billetter alt.. SØØØØØØØTA MIII!!<3>
På tirsdag, var jeg egentlig ganske flink, jeg dro og bytta den ola vesten, for det er ikke sånn jeg egentlig vil ha.. Men så er det, 10kr marked på ica, så jeg kjøpte 6 liter med softlan, og litt kaffe og sånn.. Og i tralla havna Hannah Montana the movie, som jeg skal inviterer kusina mi på å se og om noen andre også har lyst, så er dere velkommen!!

Eller har jeg verken kjøpt noe i går eller i dag, jeg henta tlf min i går da..
Så det er gøy!!
Men får se hva som skjer i morgen da, for da er det tante-niesedag, så vi skal først på hudpleie ++ så skal vi på Stovner og spise lunsj og litt sånn! Så det blir bra!!

Så da sier jeg sånn de ungene sier på tv:
HADET DA NILS!!

No comments:

Post a Comment